26. 04. 2023
Тема уроку : Людина в русі
Пропоную вашій увазі зразки роботи : виготовлення з пластиліну , паперу силует , або малюнок .
Таки фігурки застосовували,ще з часів перших олімпійських ігор у Давній Греції використовували емблеми спортивних змагань , де схематично зображували характерні рухи спортсменів.
Пропоную гру "Скульптор " ( за допомогою пластиліну та звичайно дроту або сірничків) - ви швидко та легко "оживите " людину займаючись спортом !
19.04.2023
Тема уроку Колір і форма у створенні сценічних та літературних образів, шаржів, карикатур .
Найчастіше комічні зображення - карикатури - можна побачити в газетах і журналах, зокрема гумористичних . Різновидом портрета також є шарж. На перший погляд може створитися враження ,що намалювати карикатуру чи шарж не складно. Насправді така робота потребує уважності, спостережливості художника, уміння бачити ним головне, помічати й передавати найхарактерніші риси людей, а також вправності й майстерності виконання .Зазвичай карикатура і шарж виконуються у графіці, зокрема у плакаті, а також у дрібній пластиці. Персонаж карикатури або шаржу може бути зображений на повний зріст у характерній позі з типовими рухами, у вигляді погруддя тощо .
Карикатура - (перебільшувати ) - навмисне смішне або спотворене зображення предмету або особи . Комічного ефекту в карикатурі досягають за допомогою перебільшення найбільш характерних рис образу коштам другорядних .Для створення шаржу необхідно знати пропорції та типи обличчя людини.
Шарж - різновид карикатури, в якому зберігається подібність з об'єктом зображення.
Практичне завдання : намалюйте шарж на друга чи подругу (олівці, фломастери ) .Поради. Пригадайте найхарактерніші риси обличчя портретованого, які варто перебільшити, щоб створити виразний образ
12.04.2023
Продовжуемо тему : жанри портрету
--Сьогодні розглянемо один із жанрів - історичний Творчим завданням є малювання- козака
Пропоную подивитися цікаве повідомлення про казака Мамая (відеоролик ) - народний образ українського козака
Бажаю творчого натхнення ! Чекаю ваші малюнки (на вибір : це може бути, як портрет козака, це може бути козак на коні , це може бути намальовано мультяшний козак ,або намальований козак Мамай --- скористайтеся зразками ) .
05.04.2023
Тема уроку :
Сьогодні тема нашого уроку : портрет, як жанр особливості людини. Малювання портрета друга або автопортрет .
Портрет - це один із жанрів коли зображуют людину або групу людей . Розвиток портретного жанру припадає на добу Відродження. Коли великі художники співали
своїм нареченимсеренади, а їх красу відтворювали в портретах. Значне місце портрету відвели у своїй творчості видатні майстри Леонардо да Вінчі, Рафаєль, Веласкес, Рубенс. Славу портретного живопису склали такі художники, як Тропінін, Брюллов, Левицький . Серію портретів і автопортретів створив відомий укр писменник Т Г Шевченко .Про портретні картини складали пісні, вірші ,легенди, міфи .
Портрети бувають різних типів :погрудний - зображується голова або голова і верхня частина тулуба ; з руками чи без рук -поколінний ; коли портретовано не одну людину а кілька то це є парний. Семейний зображує людину в родинному оточенні. Автопортрет -це портрет художника виконаний ним самим .
Малювання портрету може бути у ФАС (прямо ), в ПРОФІЛЬ ( боком ) .
Дякую, тим дітям ,які надіслали намальований портрет (це було знайомство з малюванням портрета ).
Пам'ятайте ,що в кожної людини форма обличчя має свої особливості але основні пропорції зазвичай залишаються незмінними. Зверніть увагу на колір волосся та колір очей .
По бажанню намалювати портрет мами або бабусі або тата або дідуся
По бажанню намалювати портрет мами або бабусі або тата або дідуся
Вивчити визначення Самостійно : знайдіть відеоролик "малювання портрета та продивіться Бажаю вам творчого натхнення !!!!!!
22.03.2023
Тема уроку :
Фігура людини , пропорції та рух. Пропорції постаті людини залежно від віку ,зросту, образу.
Пропорції будь якого живого організму який розвивається та зростає ,змінюються. Ці зміни виразно простежуються в людській фігурі. Пропорції дитини дуже відрізняються від пропорцій дорослої людини. Існують певні співвідношення частин тіла :кінці пальців опущеної руки дорослої людини ,коли вона стоїть, знаходяться трохи нижче за середину стегна. Стегно дещо довше за гомілку. Передплече коротше за плече .Коли людина рухається положення окремих частин їїтіло змінююється за певними правилами. Художники зазвичай починають малювати людську постать зі схемами ,що відображає розташування кісток у скелеті. А потім"нарощують"
м'язи, додаючи одяг .( Схеми послідовності малювання постаті людини повинні бути розташовані на видноті під час усього процесу малювання ).
22. 02 . 2023 6в клас 23. 02. 2023 6а . 6б клас
Тема уроку : Спрощення та стилізація предметів на площині . Перехід від площиного зображення до об`ємного
15 . 02 . 2023 6в клас 17 . 02 . 2023 6а 6 б клас
03 . 02 .. 10 . 02 6а 6б клас 01. 02 . 08. 02 6в клас
Тема уроку : " Чарівний світ речей ". " Старовинні речі " Натюрморт . Мистецтво має велику силу : може заспокоювати надихати радувати . І сьогоднішня тема вас запрошує заглянути в минуле - скласти натюрморт із старовинних речей . Існують різні жанри. Натюрморт - жанр образотворчого мистецтва, що зображує навколишні речі й предмети в реальному середовищі, організовані композиційно в єдину групу .Уперше натюрморт набув самостійного значення в 6 ст. в Китаї, як "живопис квітів ". Китайці були в захваті від краси природи . В Европі натюрморт виділився. як окремий жанр наприкінці 16 ст . Сьогодні ми теж малюватимемо натюрморт. Законів для складання натюрмортів не існує. Є повні правила, що можуть вам у цьому допомогти . - Усі предмети повинні бути тематично об'єднані за своїм призначенням . - Композиція натюрморта буде виразною лише тоді коли вона створюватиме враження природності .
-Усі предмети мають бути пов'язані між собою, темою розташуванням колоритом( згадайте про контраст та нюанс ) . Предмети мають ясно читатися не "розпадатися " на окремі теми .
Бажаю творчого натхнення !!!!!!!
6а 6б тема за 19 . 01 2023, 6в тема за 18 . 01 2023
Тема уроку : УКРАЇНСЬКИЙ РУШНИК
-Одним із найстаріших та найпоширеніших видів декоративно-прикладного мистецтва є вишивка. Перші згадки про вишивку належать до доби палеоліту. З 16-17 ст на тереторії України -у Київі Чернігові Львові - утворюються цехи, у яких починають виготовляти вишивки. З 19 ст заняття вишивкою переростає в ремесло і донині чимало жителів України займаються вишиванням. Цей вид мистецтва глибоко пов'язаний із народними традиціями, побутом, релігією .Вишивальництвом займаються переважно дівчата і жинки. Цікаво, що до другої пол 19 ст кожна дівчина повинна була вміти ткати, вибілювати й вишивати рушники, скартертини, одяг . Основним матеріалом для вишивання були :вовна льон коноплі. Узагалі краса вишивки залежить від якості ниток, тканини і технік вишивання. Проте головну роль відіграють практичні навички роботи майстрині. Однією з найпоширеніших технік є вишивання хрестиком та гладдю. Кожний регіон України характеризується своїми особливостями виконання вишиваних творів, композиційною побудовою використанням технік та кольоровими гамами .
творча робота :виконувати в такій послідовності, 1-обрати тему вишивки та традиційні символи , 2- виконати окремі елементи малюнка, 3- створити власну композицію, 4- обрати кольори й нанести на поверхню ескізу.
виконувати фламастерами, кольоровими олівцями, можливо виконання орнаменту на папері в клітинку (з зошита ), підготовити інформацію Що символізують кольори на рушниках ?
Бажаю творчого натхнення !
6а 6б тема за 26 . 01 2023 , 6в тема за 25 . 01 2023
Тема уроку. Створення композиції Святкова таріль .
Форма та орнаментація предметів побуту на основі стилізації природних форм
Тарілка - це один із найбільш затребуваних і широковикористованих видів посуду, який зазвичай має круглу або овальну форму тарілки використовують для сервірування столу ,а також прийому їжи . Перші тарілки виготовляли з глини, а потім обпалювали їх. Стародавні тарілки більш були схожі на ємності .Найбільшою світанку виготовлення керамічного столового посуду досягло в Стародавньому Римі. Ще в ту епоху вправні майстри прикрашали своє тарілки орнаментами розписами .В Античності з'явився поділ на повсякденне а також святкову. В часи Середньовіччя тарілки виготовляли з дерева, глини, металу.З часом європейці оволоділи мистецтвом виготовлення фарфорового посуду. Порцеляну було винайденна в Китаї . Багато столять китайці оберігали секрет її виготовлення його вдалось розкрити в 2 пол 19 ст . В Европі центром виготовлення порцеляни було і є Німеччина. Посуд виготовляється із спеціальної маси покривається спеціальною емалью і випалюється в печах .Випалений один раз називався -фаянсом , двічи - порцеляна. Посуд підвищеної міцності ясравий колір та оригінальні форми і оздоблення тарілки .
Пропоную вам приступити до творчого виконання завдання У кожного з вас є улюбленне свято ,
Бажаю творчого натхнення !
14 . 12 . 2022 Тема уроку " Театральна маска в стилі венеційського карнавалу .
Театральна маска - спеціальна накладка з вирізами для очей , яку здавна використовують із метою передачі характеру ролі й душевного настрою персонажа . Зазвичай форма маски повторює обриси людського обличчя .
- Виготовляють маски з паперу . глини , гіпсу , дерева , металу та інших матеріалів , напевно тобі доводилося чути про знамениті венеційські карнавали й театральні фестивалі , традиційними символами , яких є яскраві маски у стилізованій формі людського обличчя або звіриної морди .Готову модель маски майстри розписують і прикрашають вишивкою , бісером , пірями .
Пропоную зразки для виконання ЗАВДАННЯ : виконай ескіз театральної маски в стилі венеційського карнавалу
Пропоную відео , де доступно показано , як малювати маску по вашому бажанню , уяві
художньому смаку можна оформити власну маску
Бажаю творчого натхнення !!!!
01 . 12 . 2022 --07 . 12 . 2022
Тема уроку : Засоби живопису виявлення об`єму .Вплив світла на колір у пейзажному живописі засоби виразності . використання графіки у створенні образів . Українська народна казка
" Лисичка - сестричка і вовк - панібратик "
- Діти , згадаємо казку про
лисичку - сесричку та вовка - панібрата . Пропоную зимовий пейзаж на задньому плані зображення вашої роботи , та чудові казкові персонажі з характерними рисами характеру : хитра та корисна , рижа лисичка і звичайно довірливий, голодний, сірий вовк .
Оберіть епізоди казки та малюйте з задоволенням !
Творчих успіхів !!!
Дорогі діти !!!!! прошу долучитися до вітання Збройних Сил України ваші подаруночки зігріють серце , підніме настрій нашим захисникам !! пропоную зразки : з паперу ( аплікація) ., з тканини ( лялки мотанки ) та ваші чудові творчі малюнки !
прошу ваші роботи 02 . 12 . 2022 включно
- Зима -добра чарівниця. Вона розмальовує візерунками вікна, вкриває землю пухким ,білим килимом снігу. З її приходом навколо все стає таким красивим, ніжним ,неначе білі скатертинки опустилися на землю. Саме зима надихає нас на створення чудової композиції, і тема нашого
уроку " Зима - чаруюча пора " .Навчимося створювати свій зимовий пейзаж з допомогою холодних кольорів, використовувати для створення пейзажа різні техніки малювання та матеріали для виконання роботи . Малювання по мокрому папері
Матеріал : акварель, штампування поролоном,монотипія, олівці, гуаш .
зразки зображення зимового пейзажу .
Пропоную вам відеоматеріали, обов'язково перегляньте , оберайте техніку виконан. Чекаю ваші чудові малюнки .
16 . 11 . 2022
Тема уроку : Відтворення впливу оточуючого кольорового середовища на предмет білого в трьох варіантах
Техніка виконання : грийзайль .Матеріал : акварель .
09 .11 .2022 .
Тема уроку : Засоби живопису виявлення настрою, "Мій настрій у пейзажі " .
Матеріали : акварель, гуаш ,гелеві ручки .
Пейзаж - настрій - це пейзаж, в якому художник передає свій настрій .
Вправа " Візерунок настрою "
Синій - спокійний настрій
Зелений - хороший настрій
Червоний - чудовий настрій
Коричневий - поганий настрій
Згадайте про теплі та холодні кольори .
Виконання роботи : 1 чітко визначте ідею майбутньої композиції,
2 оберіть формат картини ,
3 визначте необхідні зображувальні засоби ,
4 легким дотиком олівця визначте місце розташування предметів ,
5 задайте розмір предметів так щоб ближче до глядача були великими а ті що далі малими ,
19 . 10 . 2022 .
Тема уроку: Стилізоване рішення мотивів різних за формую дерев " Ліс моєї фантазії"
13 . 10 . 2022
- Сьогодні у країні образотворчого мистецтва свято вражаю .Усі радіють, співають, танцюють на честь свята.
Художники - графіки зобразили дари осені не тільки чорно- білими, а й кольоровими .Їхні помічники - точка, лінія, штрих, пляма .
Точка, лінія, штрих і пляма - основні засоби виразності графіки.
-Сьогодні малюємо осінні овочі, які танцюють на святі вражаю .
Картини ,на яких зображені овочі або фрукти називають натюрмортом.
-Спочатку визначимо положення аркуша паперу. Уявіть, що і як ви хочете намалювати та визначте, яке положення буде найвдалим.
-Починаємо малювати лінію горизонту .
-Далі малюємо ескіз овочів. Вони будуть великими, бо знаходяться ближче до нас, на задньом плані малюємо рослини, але пам'ятаємо ближче об'єкт до нас ,тим більший він буде. Тому чи далі рослини на фоні ,тим менше вони будуть. Розфарбуємо малюнок кольоровими олівцями за допомогою крапок ,ліній або штриховки .
Для того, щоб передати всі деталі предмета, зробити об'ємним, наче живим, потрібно дуже ретельно попрацювати ( УВАЖНО РОЗГЛЯНУТИ ,ЗРОЗУМІТИ І ЗАПАМ'ЯТАТИ ЙОГО
ФОРМУ, ПРОПОРЦІЇ ,КОЛІР ,ОСОБЛИВОСТІ ) .
Щоб предмети на площині виглядали, або сприймались нами, як об'ємні, потрібно кольором показати світлову частину, тінь ,півтінь, рефлекс, блик, власну та падаючу тіні .
з українскої народної пісні " Ходить гарбуз по городу "
також пропоную виконувати свою роботу фарбами - робота вийде більш привабливою та яскравою, потрібно акуратно керувати пензликом, правильно підібрати кольори .
Ви, творчі діти, і можливо придумаєте своїх овочів та фруктів, які веселяться на святі вражаю . Бажаю творчого натхнення !!!!!
28 . 09 . 2022 . Тема уроку :
21 . 09 . 2022 Тема уроку : зображення на площині . Побудова складних за формою предметів шляхом вичленення в їх будові простих геометричних форм ( різні за формою глечики , вази ) Створення натюрморт об`ємних речей .
Натюрморт ( від франц . " нежива природа " це зображення неживих предметів , об`єднаних в одну композицію . У своїх картинах художники зазвичай зображують квіти , фрукти , овочі , посуд . У натюрморті виражається ставлення людини до навколишнього світу його розуміння прекрасного .
Натюрморт повинен бути розміщений так , щоб нижні частини предметів і їх розташування на столі було б видно . Для цього групу предметів треба поставити нижче рівня очей . Натюрморт повинен міститися на будь - якому фоні .Фон найкраще гладкий , спокійний і не темний - стіна , картон , тканина . Підбираючи предмети треба враховувати наскільки важко буде їх малювати . Важчими вважають предмети , форми яких роздроблено дрібними деталями , прикрасами і важко сприймається по конструкції .Для того щоб зобразити предмет обємним ми маємо виявити на ньому світло і тіні . Виконуючи малюнок " затемнювати " тіні та півтіні треба штрихом , а не замальовувати олівцем як заманеться . Поєднання світла і тіні створює основні грації , світлотіні
Виконання роботи : 1 . Розміщення на аркуші . 2. Порівняйте фрукти чи овочі по ширині і висоті , визначте форму предметів . 3 . Виконайте лінійну побудову натюрморту , нанесіть складки драпірування світлотіні на предметах . Бажаю успіху у виконанні завдання !!!!!
пропоную відеоматеріал
14 09 2022
ДОРОГІ ДІТИ !!!!!!
Сьогодні на уроці ми довідаємося , як за допомогою графічних засобів передавати об` ємну форму , фактуру матеріалу різних предметів , будову і побудуємо ряд об`ємних геометричних фігур - куб та циліндр
Будь який обємний предмет має освітлений й неосвітлений бік . Освітлений називається - світло а неовітлений - тінь , але кожен предмет має крім того різну форму , Межі світла й тіні кожного предмета різні і чим складніша форма тим складніше відношення між світлом і тінню Цю межу намічають легкими лініями , у кожного предмета вона має свій характер і напрямок . Поняття - ТІНЬ так само неоднозначне . Крім ВЛАСНОЇ ТІНІ (тінь яка лежить на самому предметі ) воно містить у собі ще й ПАДАЮЧА ТІНЬ . Це тінь падає від предмета на площину на який предмет стоїть . але у власної тіні є ще одна якість РЕФЛЕКС - це відбите світло , теж неоднозначне воно містить у собі й ПОЛИСК - найсвітліше місце на предметі Усі ці поняття разом взяті - утворюють ОБ`ЄМ
Завдання : передати обєм цих фігур засобами СВІТЛОТІНІ
Матеріал : простий олівець
До вашої уваги зразки зображення куба та циліндра
вашій увазі відеоматеріал :
дякую за увагу до уроку !
Навчальний 2022-2023 07. 09 .2022. Шановні діти тема нашого уроку : Форма в образотворчому мистецтві . Геометрична подібність зображення природних форм , предметів ( овочі та фрукти ) Творча робота за уявою . Сьогодні ми навчимось зображувати овочі та фрукти за допомогою простих геометричних форм .Світ сприймається візуально у формі основних геометричних фігур ( коло , прямокутник , трикутник ) на яких природа створює свої форми , та виходячи з яких людина творить . Більшість плодів мають кулеподібну форму , котра при її графічному відтворенні на площині сприймається як коло . Щоб оволодіти складним процесом зображення насамперед треба проаналізувати яка геометрична форма лежить в основі зображення того чи іншого предмета . Природні форми не є правильною геометричною формою , але у схемі вони близькі до них . Це дає можливість перейти до продуманої побудови малюнка .У процесі малювання велику роль відіграє уміння визначати на око пропорції . Пропорції предмета - це співвідношення розмірів частин предмета . Поєтапний порядок виконання роботи : 1 аналізуємо форму овочів ( фруктів ) встановлюємо схожість між ними та геометричними фігурами 2 визначивши пропорції предмета на око перевіряємо їх правильність шляхом візування 3 розташовуємо зображення предмета відносно формату аркуша паперу 4 будуємо малюнок відповідно до поданого нижче зразка
Сьогодні на уроці ми довідаємося , як за допомогою графічних засобів передавати об` ємну форму , фактуру матеріалу різних предметів , будову і побудуємо ряд об`ємних геометричних фігур - куб та циліндр
Будь який обємний предмет має освітлен
й неосвітлений бік . Освітлений називається - світло а неовітлений - тінь , але кожен предмет має крім того різну форму , Межі світла й тіні кожного предмета різні і чим складніша форма тим складніше відношення між світлом і тінню Цю межу намічають легкими лініями , у кожного предмета вона має свій характер і напрямок . Поняття - ТІНЬ так само неоднозначне . Крім ВЛАСНОЇ ТІНІ (тінь яка лежить на самому предметі ) воно містить у собі ще й ПАДАЮЧА ТІНЬ . Це тінь падає від предмета на площину на який предмет стоїть . але у власної тіні є ще одна якість РЕФЛЕКС - це відбите світло , теж неоднозначне воно містить у собі й ПОЛИСК - найсвітліше місце на предметі Усі ці поняття разом взяті - утворюють ОБ`ЄМ
Завдання : передати обєм цих фігур засобами СВІТЛОТІНІ
Матеріал : простий олівець
До вашої уваги зразки зображення куба та циліндра
Для українця вишиванка - не просто одяг. Це щось дуже особливе : особисте, рідне, святе. Вишиванка - як символ, який оберігає його коріння, ідентичність ,розуміння себе. Це наша історія : міфологія, релігія, давнє мистецтво наших предків, душа нашого народу. Та більше, того у вишивці зашифровано наш генетичний код. Перші вишиванки відігравали не стільки функцію одягу ,як за повір'ями оберігали їх власників від зла. Саме тому, сорочки оздоблювали візерунками на рукавах, комірах ,подолі так ,щоб малюнок торкався тіла. Для кожного ритуалу було особлива вишиванка. Дітям при народженні дарували вишиванку, аби та оберігала їх від злих духів. До трирічного віку першу вишиту сорочку шила сама мама. Наш народ ставився до вишиванки, як до святині .Вони передавалися з покоління в покоління, з роду в рід, береглися як реліквії .Символічний образ сорочки - вишиванки часто зустрічається в народних піснях, писали легенди, складали вірші, промальовали орнаменти ,символічні образи.Пропоную вам сьогодні бути дизайнерами сучасної сорочки вишиванки - використовуйте : кольорові олівці, фломастери, фарби, аби придати яскравість, неповторну силу краси узорів і технік вишивання рослиного, геометричного орнаменту .
10 05 2022
Надворі весна .Як ми любимо цю пору року, відчуваємо справжню насолоду при спілкуванні з весняною природою. У ці травневі дні, наша нежалежна Україна відзначає свято День Матері, саме в цей день усі вшановують і матір - неньку, і матір - землю, і матір - Божу .Прославляють жінку, яка подарувала кожному із нас найцінніше - життя. Ця жінка - мама ,любов в якої - найсвітіше .Не дивлячись на те, скільки нам років, нам завжди потрібна мати, її ласка, щирий погляд і безмежна любов. І чим більша ваша любов до матері, тим світліше і радісніше життя. Мати -це символ усього найкращого. Найчастіше повторюємо слово МАТИ у хвилини страждання, горя, розчарування, бо добре знаємо, що мати любить свою дитину, завжди зрозуміє її подасть руку допомоги, розділить її радість і смуток. Друга неділя травня - Всесвітній День Матері .У цей день кожна дитина мала чи велика вітає рідну матусю, з вдячнісю цілує її напружені руки. Дорогі діти ,ви привітали свою матусю, приготували подарунки, листівки . Пропоную підготовити таку роботу - малювання портрета матусі. Це є найдорожчі подарунки для мами, коли дитина своїми знаннями, умінням, бажанням ,старанням - складає вміло, промальовує всі дрібні ,але такі рідні деталі : кучеряве мамине волосся, родимку над верхнюю губою, родиму плямку на лобі .Намалюйте своєми руками листівку - портрет мами в подарунок на День Матері .
Пропоную відеоматеріал : малювання портрета ( пригадайте будь ласка)
Бажаю творчого натхнення
Історичний жанр малювання героїв українських подій на основі казки " Кирило Кожум'яка"
Бажаю творчого натхнення
26 04 2022
Тема уроку
Надворі зараз так гарно ! І на своєму малюнку створить весняний настрій , і найголовнішим помічником у нашій роботі стане колір . Пригадайте , як утворити світлі , ніжні відтінки кольорів
- У садах , у час квітневий ,
Скрізь біліє цвіт вишневий,
На яблунях - рожевіє ,
Всі квіточки сонце гріє
- Чи уявили ви себе у весняному саду Помилуйтесь буянням квіту плодових дерев у пейзажному творі художників . Пропоную вибрати для себе
- Чи уявили ви себе у весняному саду Помилуйтесь буянням квіту плодових дерев у пейзажному творі художників . Пропоную вибрати для себе
Вашій увазі відеоурок
14 04 2022 Тема нашого уроку присвячується до великого християнського свята - Великдень .
Декоративно- прикладне мистецтво. Писанкарство .
Творче завдання : виготовлення Великодніх композицій та вітальних листівок.
Матеріал для виконання роботи на вибір
Дорогі діти !!!!!! прошу долучитися до благодійної акції. Підготуймо листівки із побажаннями для наших захисників та українців, які потерпіли від навали рашистської орди .
Пропоную вам варіанти ,зразки для виконання роботи, якщо ви обрали : малюнок - прошу фармат А4 ( папір альбомний ) ; якщо ви обрали виконання вітальної листівки : аплікацію - кольоровий картон, папір, клей, пензлик .
Я впевнена : ви щирою повагою та найкращими побажаннями, гарними малюнками, привітаєте наших воїнів .Дзвоніть, пишіть в вайбер, я передам у школу .
Перегляньте відіряд : " Писанка , як атрибут народних обрядів " якщо у ВАС є МОЖЛИВІСТЬ виготовити сувеніри подарунки будемо вдячні все буде передаватися посилкою
перегляньте відіоряд "Писанка в техниці- декупаж "
Українська писанка найунікальніший витвір української культури . Вона є символом Великодня - свята , коли воскресає природа , коли відроджується все живе для продовження життя на землі .
Бажаю творчого натхнення
08 04 Тема уроку Образ у костюмі.. Сценічний костюм літературного героя..
Виконуючи роботу, враховуйте пропорції постаті людини. Бажаю успіхів .
Вдячна дітям, які виконують завдання ,надсилають на вайбер.
Комментариев нет:
Отправить комментарий