5 клас Основи здоров'я

17 . 01 . 2023    Тема уроку : 

                                                                                                                       Золоте правило людських стосунків " Стався до інших так, як ти хочеш                                                                                                     щоб   вони ставилися до тебе"                                                                                                           




Закони - правила які треба виконувати .
Правопорушник -це той хто порушує правила закони  .                                                                        
Записати негативвні стосунки. Для чого потрібні правила .Записати права дитини . Записати в зошит                                                           Бажаю всім здоров'я                                                      





                                                                                             Золоте правило людських стосунків " Стався до інших так, як ти хочеш                                                                                                     щоб   вони ставилися до тебе"                                                                                                           




Закони - правила які треба виконувати .
Правопорушник -це той хто порушує правила закони  .                                                                        
Записати негативвні стосунки. Для чого потрібні правила .Записати права дитини . Записати в зошит                                                           Бажаю всім здоров'я                                                      





  13 . 12 . 2022 Тема уроку : Хочеш бути здоровим - загартовуйся !!!!   

                                               Хочеш бути здоровим - відпочивай !!!!

Процедури оздоровлення за допомогою повітря , сонця , води називають - загартовуванням . 

Хто вирішив загартовуватися , існує відповідна формула . Перша її складова - поступовість 

Тобто слід починати з найпростішого : умивання прохолодною водою , повітряних або сонячних ванн . Обтирання чи обливання почни з такої температури води , яка тобі приємна і поступово знижуй її до 18-20 градусів . 

Друга складова - систематичність 

Вона означає , що загартовуватися треба регулярно . Якщо ти захворів або з іншої причини перервав процедури , то потім знову маєш звикати до них . 

Третя складова - дозованісить 

Тобто процедури загартовування мають нетривалими . З 5- 10 хвилин слід розпочинати сонячні ванни а купання або інші водні процедури - 1 - 2 хвилини . Через деякій час помітиш , що став меньше мерзнути , а отже можна вдягатися легше . Але не перестарайся , в усьму знай міру . 

Не можна загартовуватися під час хвороби . Не починай загартовуватися , якщо вдома холодно або відчуваєш , що змерз .  

Діти щодня виконують домашні завдання , відвідують гуртки , мають також певні домашні обов`язки . Напружений ритм життя вимагає регулярного відпочинку . Ти напевно чув . що найкращий відпочинок - це зміна діяльності . Фізичну працю чергують з розумовою або з пасивним відпочинком . Працю у приміщенні - з відпочинком на свіжому повітрі , а роботу надворі - з відпочинком удома . Відпочинок поділяють на : на активний . пасивний . 

Нічний сон - найголовніший вид відпочинку . Якщо не вдалося поспати уночі , вдень очікуй неприємностей : настрій кепський , усе валиться з рук ... НЕдосипання негативно позначається на здатності зосереджуватися , запам`ятовувати , швидко реагувати , розвязувати складні задачі , приймати рішення . Воно часто призаодить до аварій на транспорті та на виробництві . 

Середня тривалість сну підлітків має становити 8,5 години . 




ЗАВДАННЯ : скласти кросворд де ключове слово - ЗАГАРТОВУВАННЯ 

2. скласти кросворд - ключове слово ВІДПОЧИНОК 

Написати міні-твір "  Я вмію відпочивати " або " Зимовий відпочинок " 


     29 .11 .2022  Хочеш бути здоровим - рухайся 

вашій увазі руханка - для відпочинку . здоров`я 


Рух - це здоров'я .

Гарна постава - це не тільки краса, а й здоров'я. Здоров'я багато залежить від спадковості ,але й не меньше залежить від індивідуального розвитку. А щоб розвиватися - потрібно рухатись. Рух - це природна біологічна потреба людини. Діти ,які мало рухаються, ростуть квалими ,слабкими, вони не впевнені у своїх силах, гірше вчаться .

- Допомогти можуть фізичні вправи ,завдяки виконанню яких підвищується рівень обміну речовин і поліпшується діяльність усіх найважливіших функціональних систем організму, - ось чому режим дня школяра має передбачати якомога більшу рухову активність .Це, як ви вірно зазначали ранкова гімнастика, фізкультхвилинки, фізичні вправи, прогулянки, катання на санчатах, лижах, велосипедах ,заняття у спортивних секціях, посильна праця .

Завдання : написати міні - твір "Рух - це здоров'я". Який вид спорту ви обрали ?Як впливає на ваш стан здоров'я? Переваги чи недоліки занять фізичними вправами .


15 . 11 .2022 

   Тема нашого уроку : Про почуття і співчуття .




Розум дозволяє людству розв'язувати багато проблем, що стосуються виживання  .Наші почуття та емоції - це вираження ставлення до людей, подій, явищ ,це реакції на ставлення до навколишнього світу. Водночас зі здатністю відчувати природа наділила нас здатністю висловлювати почуття .  

Ми можемо це зробити за допомогою мови ( вербальне спілкування ) та міміки жестів положення тіла ( невербальне спілкування ). Передавати свій стан і показати основні риси вашого характера за допомогою психічного процесу - емоцій - це миттєва реакція на якусь подію, людину, тварину, і вони не завжди збігаються з нашими почуттями до них .Е моції бувають позитивні та негативні.

Співчуття - це вираження підтримки іншій людині заважких для неї обставини. При вираженні співчуття треба бути тактовним, знати міру, обережно добирати слова .

Пропоную ознайомитисяз відео матеріалом про емоції та почуття ( ДІТИ СТОРІНКА В НАШОМУ ПІДРУЧНИКУ 66 - 70 )

Завдання намалювати на аркуші А -4 колесо емоцій підібрати колір до кожної емоції 

Скласти пам'ятку " Щоб бути почутим і зрозумілим " записати види імоцій - позитивні  -негативні

Вашій увазі мультфільм " Мост" подумайте про які риси характеру та емоції розповідають герої 

Бажаю гарного настрою  

 08 .11 . 2022 .    тема уроку: Домашне завдання. Як стати відмінником .

 опрацювати ст 47- 55 підручника .

Скласти та записати:  корисні  поради своєму другу- " Хочу багато знати ; цікаво вчитися " . 


25 . 10 . 2022 . 

1  Тема уроку : Планування часу .

Кожен має свій життєвий ритм .Фізично й розумова активність припадає на 10 -13 годину, та 15-18 год. Рижим дня - правильне чергування праці та відпочинку. Рижим дня регулює спосіб життя, що сприяє виховання почуття відповідальності й дисциплінованості, допомагає зберегати здоров'я. Завдяки встановленому режиму, організм нормально навантажений ,затрачені сили, швидше й повніше відновлюються .Орієнтовний розподіл часу за видами діяльності відповідно до віку : на виконання дом завдання -2, 5 год ,тривалість сну -9- 10 год, прогулянка 2 - 2, 5, робота по господарству -1 год.Сон - найголовніший вид відпочинку, активний процес гальмування клітин кори головного мозку. Лягайте спати не пізніше 22  - 23  годин із відкритою кватиркою. Останнім часом пропогується короткий сон у другій половині дня ,або ввечері, який сприяє підвищеню працездатності. Міні сон - це релаксація ,чи послаблення в денний час, або дрімота ( 15 хв ) .
















Скласти власний розподіл часу протягом дня Назвати "крадіїв "часу ( чи існують в вашому плануванні часу ) Надсилайте свої відповіді на вайбер 


11 .10 .2022 

Сьогодні ми працюємо з темою " Кожен має талант" .

-Я впевнена, що кожний з вас, має талант,  здібності -  потрібно замислитися ,як виявити свої здібності,  як розвивати і , що потрібно для цього ?

- Чи змогли б приняти участь у кастинг шоу " Україна має талант" ?

Опрацюйте ст підручника 41-43 напишить твір- роздум "Я маю талант " ,відповісти на запитання 

1 Яка користь людині від таких навчальних предметів ( перечислені на ст 43 і відповідь на 2 питання ) 







Дякую за увагу до уроку .Відповіді, виконане завдання- відсилайте на вайбер .


04 . 10 . 2022 Тема : Ти пішохід . Зупинка - місце підвищеної небезпеки . Ти - пасажир громадського транспорту . 













вашій увазі відеоматеріал 

будьте уважні на дорозі , на зупинці громадського транспорту , пам` ятайте про правила поведінки в транспорті 


































21  03  2022

Природа - це живий організм,  а ми з вами частинки природи. Дуже важливо зберегти все таким, як воно є, і не нищити, не руйнувати землю .Важливо берегти своє життя й здоров'я, щоб насолоджуватися красою навколишнього світу. А це значною мірою залежить від нас самих, від нашої поведінки. 

Найкращий відпочинок  - на природі .  Природа дарує людям чисте повітря, бадьорості ,гарний настрій. 

Помандруємо в ліс .Ліс - це наше багатство .Він дарує людям цінну деревину .Ліс - житло, де звірі і птахи можуть знайти собі поживу. Ліс - це фабрика кисню - зелена аптека .

Митці завжди оспівують природу в казках, піснях ,віршах .

" Асоціативний кущ " ----Які слова асоціюються з поняттям "ліс" .

Завдання скласти схему" Довкілля " ( безпечне та небезпечне ) .

Скласти правила відпочинку на природі .

Відповісти на питання : - назвати об'єкти небезпечного довкілля вашого міста ?

                                          - які хвороби спричиняє небезпечне довкілля організму людини ?

Бажаю здоров'я !  Гарного безпечного  відпочинку на природі ! Бережить природу !!


15  03  2022

тема : Земля - наш спільний дім 

Кожен з нас щодня зустрічається з міліонами живих істот .Звичайно, ніхто з нас не знає й сотої частини з них.Дехто їх навіть живими не вважає, тоді як вони відрізняються від нас лише зовнішнім виглядом .Цими істотами є рослини, тварини та бактерії .Адже вони всі живі. Вони дихають, їдять ,розмножуються. Але ми,  люди , чомусь вирішали, що ми вище за них  . Але чим? Тим що маємо мову  ? А хто сказав, що їхня мова це не шелест вітру у гіллі дерев? Чи звичайний гавкіт або щебетання до яких ми звикли? Хіба ми вищі тим, що нас є міста? А хіба їхні міста - це не сама природа ?Зовні ми різні, ми однакові за ідеєю Творця , ким б він не був, Богом чи ще кимсь. Ми всі живі і всі маємо права. Але ми ,люди, використовуємо забагато з цих прав, відбираючи їх в інших .

Біологічна проблема полягає у зникненні, а точніше кажучи знищенні багатьох видів рослин і тварин, для запобігання якого створина Червона книга. Хімічна проблема, як подекуди і фізична полягає у тому, що з розвитком науки ми створюємо все більше нових, корисних нею дерева чи рослини, природа не може швидко " переварити " полетилен чи гуму. Таким чином ми забруднюємо землю швидше, ніж вона оновлюється і навіть не допомагаємо їй в оновленні .

Завдання :  - сформулюйте власне визначення небезпечне довкілля охарактеризуйте ознаки небезпечного довкілля 

                     - записати ознаки безпечного довкілля ( міні - твір" Дбайливе ставлення до навколишнього середовища ")                  

                      - підібрати прислів'я приказки щодо збереження довкілля (про природу ) 

                      - намалювати попереджувальний знак :" збережи природу " 

Пам'ятай ! Щоб наша планета не перетворилася на смітник усі мають дбати про зменшення відходів  давай "друге життя " старим непотрібним речам 


01 02 2022

                                                                                                          Золоте правило людських стосунків " Стався до інших так, як ти хочеш                                                                                                     щоб   вони ставилися до тебе"                                                                                                           




Закони - правила які треба виконувати .
Правопорушник -це той хто порушує правила закони  .                                                                       
Записати негативвні стосунки. Для чого потрібні правила .Записати права дитини . Записати в зошит                                                           Бажаю всім здоров'я                                                      













 










Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дорогі учні, з 2 листопада навчальний заклад переходить на дистанційну форму навчання!